måndag 6 september 2010

if we agree you can hang with me

en liten skiss och lite(r) kaffe..





colour in my heart


Aja, det blev kanske inte som det var tänkt. Hade inte tänkt göra rutor. Frågade syster om hon tyckte jag skulle göra det. Hon sa ja. Tror inte att hon lyssnade egentligen.

Men eftersom jag alltid lyssnar på henne gjorde jag rosa rutor som kändes så snuttiga att jag tog en disktrasa (med svart färg) och duttade som tusan. Om ni undrar över de sanslöst skarpa kanterna så tog jag till min kära maskeringstejp igen. Love!

ALLT BLEV FEL!!

Så därför tänkte jag att bilden skulle beskäras på detta sätt. Jag vet inte. Jag vet inget. Har druckit alldeles för mycket kaffe.

borde sova. jahapp, lätt på den då.


16 kommentarer:

  1. Jätte fin bild som vanlig min sockerärta! Farligt att ja kommer till dig ikväll, kommer ju försöka smussla ner massa lovely art i min resväska ju..kliar i fingrarna redan nu ;D

    SvaraRadera
  2. Tack Äm! haha, glöm bara inte att du måste ha plats för shoppingstuff också!

    SvaraRadera
  3. haha, klockren sista bild på kaffe-serien :)
    För övrigt så vet du att det är ju faktiskt MOI du ska fråga om råd nästa gång ;) Men väldigt söt. Fick clownen också lite för mycket kaffe?

    SvaraRadera
  4. det blev ju en jätte söt clown.. (kommer be emäliää smussla ner allt hon kan komma åt :P)

    SvaraRadera
  5. grannen på vån 87 september 2010 kl. 18:38

    jag gillar bild nummer två av kaffesvepet bäst :)

    SvaraRadera
  6. Tack mina töser! söt och uppgiven:) Bror, jag skall icke glömma detta! Hanna, jag måste hitta ett gömställe:I

    Gaaahh, hur ska jag nu kunna bestämma mig för vilken som ska bli min fb-profilbild?!?

    SvaraRadera
  7. Första bilden!... eller andra... eller tredje.

    SvaraRadera
  8. Hahaha humor och konst, kan inte bli bättre! Men jag tycker målningen ser jättebra ut, kan vi inte få se hela?

    SvaraRadera
  9. ja, om kaffe bra att göra några skisser är underbar. hej Sofi minns du mig? vi träffas i publik vi pratade om konst
    vad gör man i dessa dagar?

    j. luna

    SvaraRadera
  10. bra Amie, nu vet jag!
    Hm F.. ja vene. Du får komma hit och kika!:)
    Yes, mango, i do remember.. the pattern guy, right..?

    SvaraRadera
  11. Vilka coola bilder! tycker du kan hälsa sara att "ja" va ett bra svar, eftersom resultatet blev så coolt. gillar ansiktsuttrycket i bilden, hon ser bestämd och konstnärlig ut tycker ja, snyggt:) nice se dig dricka kaffe, blev du blöt i håret?

    SvaraRadera
  12. Tack grodan!
    oo nej BLock, cuz ALLT var slutt! Men det var mariasis som sa det.. Sara är oskyldig..

    SvaraRadera
  13. Haha, jaha! Maria alltså:)

    SvaraRadera
  14. Kaffe Lambo på mellansystern!!!!

    SvaraRadera