söndag 12 september 2010

det är bra för dig.


NI vet en sån där skön helg, som bara går ut på att ha det trevligt och känna livet i sig, det var vad denna helgen i London var.







Med härligt sällskap och outgrundlig shopping kan man inte annat är stotrivas. Tack ladies för det!





Viktiga saker att tänka på:
  • Det finns servicepersonal som bryr sig! (blev envist avrådd från att köpa en cola på natten med argumentet: "Du kommer aldrig kunna sova då! Det finns kitkat och snickers här istället.") Tack liksom.
  • Flyg gärna runt 11 sept om ni har passion för köer.
  • Det går att hälla i sig en flaska vin på ca 30 min och verka oberörd.
  • Det finns INGA bekväma skor.
  • Billiga hostel är små hostel. Små hostel är svettiga hostel. Svett är skönt.
  • Vikt är tydligen allt Ryanair tänker på. pretto.
  • Jag kan sova nästan överallt. Sådeså
  • Det här bandet och den här låten är bra. Minnen från en tid jag trodde jag skull få se dem live. Det var det andra Klaxons. Det mer kända Klaxons. jaha.

10 kommentarer:

  1. Fina Flicka, det är mysigt att få ta del av all din kreativitet! Puss

    SvaraRadera
  2. Bästa Märta, det var mysigt att springa på dig idag. Mer sånt åt folket, tack.

    SvaraRadera
  3. Good stuff sofia! Jag gillar dina arty bilder. och tavlan du hade gjort härom veckan....

    och ja, jag är numera stammis på din blogg!

    ...det var allt för idag. idag firar vi tydligen sigrid och siri. I'm out

    SvaraRadera
  4. Ryanair- pust och flås säger jag bara! De har slagit knut på sig själva. Bekväma skor: crocs. Lol. Men hörru förresten. Du kan inte säga att du shoppat en massa och sen inte visa förstår du väl??? Vill se!

    SvaraRadera
  5. SCore! Tack Tåbbe, nu blev jag gladast! För man vet ju aldrig när och i vilken tappning du kommer dyka upp här.. Ska genast gratta min Siri!

    Ferferi! OM de har! aja. men jag applåderar inte när de landar i tid. jag gör bara inte det. Ja, ska se vad jag kan göra. Men du får ta i akt att jag fortfarande är en newbe på dethära med bloggandet:P

    crocs, check!

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt det ser ut och vad snygga ni är allihopa :) Hoppas allt är toppen, kram! PS. Flyga till London runt 11 sept; been there, done that, have the t-shirt ;-p Ingen höjdare.

    SvaraRadera
  7. Om de går att hälla i sig en flaska på 30 min.. ooojaaa. Been there, done that skulle ja då säga ;D

    SvaraRadera
  8. En flaska på 30 min är inga problem, MEN kl 06.00 en söndagsmorgon i säkerhetskontrollkö på en flygplats med 17000 bleka lysrör och 1700 andra resenärer stirrande på dig. Njae...

    SvaraRadera
  9. Ska du säga Anna, din lilla gobit. är du fortfarande i sverige? Ja det är du. Ska ge dig en grej, om du vill ta med till syrran. Mamma kanske kan agera mellanhandel.

    Nä, Äm, no problemo!:D Men ungraren var tapper han, trots mina något förmanande blickar.. Fest varehär!

    SvaraRadera
  10. Ryanair kan vara tjockisar själv!

    SvaraRadera