tisdag 3 maj 2011

They Print My Message In The Saturday Sun





Man ska ha teckningar. Jag tror inte jag vet vad det är. Vad är skillnaden på en målning och en teckning liksom? Om det är ett papper med färg på, fast bara svart färg, är det en teckning då? Eller är det om färgen var i fast form när den placerades på pappret? Jag borde veta sånt. Gör jag inte.  Svart och vit panik utbröt och försvann inte förrän en hel eftermiddag och kväll senare. Med dessa teckingar rikare. (ok dr.Martins tjejen fanns innan.) Men de är teckingar. Tror jag. 
Tack för att det finns rara personer som skickar bilder på punkare och tack för att det finns böcker, tidningar och  MASSA sidor med inspiration. Och tack för kaffe.  
It Don't Matter If You're Black Or White

12 kommentarer:

  1. Åh, jag gillar verkligen punkaren och Dr Martens-tjejen. Det är så himla häftigt att först se något i verkligheten och sen se hur det blir när du målat av det. Oslagbart! //Camilla

    SvaraRadera
  2. du är så duktig!

    SvaraRadera
  3. Camilla: DU är min dr.martins-tjej! Och så har du ju ögat för potentiella ritobjekt.

    Hanna: Tack hjärtat!

    SvaraRadera
  4. Såå snyggt och måste ju säga att den längst ner till vänster är snyggast!

    SvaraRadera
  5. Fina människor i svart och vitt

    SvaraRadera
  6. Fina ni är!

    haha glad jag blir Mary, är nog mest nöjd med den själv också. den eller tjejen i trappan.

    SvaraRadera
  7. Jag tycker bäst om mannen med fiolen, han är så levande. Karin Maria

    SvaraRadera
  8. herren i fåtölje, bruttan i trappan, fiolen... tjaa kan inte välja. hela bunten är otroligt fina!

    SvaraRadera
  9. Shit vilken kvalitet du fått i bildserien! Och kvantitet. På EN kväll! Otroligt imponerande. Duktiga du!! Tänkte pyssla lite med en fin gåva som tittade in i brevlådan för en tid sedan. Det är dags nu :) Massa pussar

    SvaraRadera
  10. Tack för de snälla orden som värmer!!

    Haha jaaa. Kvalité OCH kvantitet. Bättre betyg kan man inte få:)) Och det sägs att du lyckades fina broder!

    SvaraRadera