lördag 30 april 2011

när jag rör vid ditt ansikte



ack det här blir den sista akvarellen från Berlin. Kommer sakna så mycket. Allt i från att skydda C från hundar (en ständigt återkommande uppgift då hundarna är många, lösa och högst mänskliga enligt berlinborna) till att gå in på varenda litet galleri till att dansa till klockan sju på morgonen.

Nu: hem till gbg. Känner på mig att bussresan kommer bli lång, dels för att tretton timmar ÄR en lång tid och dels för att jag bränt mig på ryggen efter dagens måla-i-en-park. Fast Camilla har försett mig med Mad Men så jag antar att jag kommer ha det gött.

3 kommentarer:

  1. så fint sofia,ha en trevlif tur hem...det är ju valborgsfirande nu! :D skönt att ha dig tillbaka till svedala! ses snart!

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir! Och då syftar jag inte på 13-timmar-med-Mad-Men-resan.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild på huset ... När du kommer hem vill jag komma och titta på akvareller och fotografier från Berlin. Karin Maria

    SvaraRadera