tisdag 31 maj 2011

but frozen things they all unfreeze





mamma fotade en silvertärna. den sitter på väggen vid min säng och jag tänker ibland att den borde målas av. Den är fin och jag har ju gjort akvareller av hennes fåglar förr.

Men idag var inte en bra dag att bara rita en fågel så tjejen fick vara med. (tycker att hon gjorde sig hutlöst mycket bättre med en tärna.. och så)

Appropå nakenhet, kolla här. och här!

nee skulle inte länka något nude, men är han inte ett geni den där Andreas Lind? obs ingen släkting.



det bästa är knät (knäet?) så därför denna närbildslyx. massa massa is är det enda som hjälper.


4 kommentarer:

  1. Fan va duktig du är Fiut! =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det glädjer mig storligen att min bild på tärnan kom till användning, jag hade tänkt mig lite mer religiöst .... men det kanke är jungru Marias sköte hon så vackert skyler. Karin Maria

    SvaraRadera
  3. tackut gulmut

    mamma: kunde inte sagt det bättre själv. !

    I: :)

    SvaraRadera