lördag 14 maj 2011

det du är räddast för fast ingen vet det

kate moss. inspirerad av ett sjukt snyggt fotografi av henne i bara slöja och blombukett. såhär i giftastider.


inuti.

förstår om ni saknat mig när blogger legat nere ett tag nu. Många har oroligt hört av sig.

sköjja. Ingen har undrat. Antar att ni saknat mig i smyg och därav dessa två(!) teckningar. Den översta gjorde jag två gånger för att sedan ändå bara visa den första. Tycker det är snyggt med ofärdiga saker. Det känns så mättat att göra klart allt.


6 kommentarer:

  1. Tack och lov, har ivrigt väntat på uppdateringar..i tysthet bör också tilläggas! Snyggt som vanligt!

    SvaraRadera
  2. JAg älskar båda fotona!! Kate Moss bilden är så himla fin och den undre är mäktig och imponerande! Good job!

    SvaraRadera
  3. Kate Moss - så sjukt snygg!

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Sara, finns det något hårdare än ett hjärta av kristall. En vanlig gråsten hade ju varit blödig. Snygg är han ju iallafall ... Karin Maria

    SvaraRadera
  5. sjukt typiskt!

    :)

    tack hörrni!

    SvaraRadera