fredag 28 januari 2011

tre små gummor


Jag känner mig så inspirerad av alla fina hemsidor jag glidit runt på. Så då kom dessa till. Tycker rosaskimrande passar oerhört bra med lite vapen. Och sen har jag bara målat massa grejer som haft ett syfte det senaste, vilket gjorde det extra härligt att bara göra något helt utan tanke bakom. Jag har bara använt två färger, eller tre med svart då.

föresten finns nu en egen hemsida, sofialind.se. men. kan. inte. själv. tusan. Ska lära mig, men än så länge hittar ni grejer här som vanligt.


3 A4:or, akvarell. klicka på bilderna om ni vill ha dem större!




7 kommentarer:

  1. Superfina! Jag gillar den i mitten bäst :) Puss

    SvaraRadera
  2. det är vackerts sofia, men lite hemskt också förstås ....Karin Maria

    SvaraRadera
  3. Rosa och vacker är den nya svarta! klockren nonchalant blick från flickan med leksaken.. men visst, det är hemskt.. absolut
    Puss på nos/bror

    SvaraRadera
  4. korr. "rosa och vapen" (hrm lite för ivrig...)

    SvaraRadera
  5. ursäktar hemskheten...hrmm:)) vapen is daa shit. tryggt liksom..

    tack fina ni, nu kommer nästa i grönt. puss!!

    SvaraRadera