söndag 8 augusti 2010

gärna järna

Efter en tokregnig dag blev det tillslut en fin kväll. Lina Hessle och jag passade på att samla lite kraft ute vid stugan. Kan passa på att tipsa om stångtennis också, sjukt kul sport. Man har en stång som har en lina fäst längst upp. I linan sitter en tennisboll fast och det går ut på att slå bollen åt "sitt håll" tills linan är snurrad runt stången. När jag beskriver det så här låter det rätt torrt, men det är svinroligt, lovar! Detta har spelats i min släkt i generationer och alla borde testa någon gång.




4 kommentarer:

  1. Det där Lindska spelet verkar torrt men med lite vin kna det nog bli riktigt spännande.. är sjukt på att testa när besök i stugan ska göras.
    PS. den där tjejen på bryggan, henne ska jag ha!

    SvaraRadera
  2. haha, ja kanske! Klart hon är din!

    SvaraRadera
  3. de blev en fin bild på dig :) om du har tid och ork får du gärna skicka dom som du tog på mig :) om dom blev bra vill säga!

    SvaraRadera