fredag 25 mars 2011

trying so hard

kaffe med maria

maria och sara på promme

bring it

hatt igen


trying.

de tre översta bilderna är gjorda på såntdära fladdrigt papper. så trevligt att göra det lite skissartat som jag så fashionabelt tänker uttrycka mig. Hattjejen är en uppgradering från förra inlägget. Eller jag tycker det. Den sista är egentligen bara inspirerad av illustratören stina persson. Jag vill vara henne. Hon är så fruktansvärt grym. Hon har säkert ett super-fancy-liv också.

kul förna.

har jag med. man märker det på hur ofta jag ändrar header. bryr mig inte om att hålla fast vid sitt signum. hey självgående tjej.

herrå

(alla ärA3 utom den längst ner, A4)


5 kommentarer:

  1. å, den blå med Maria och Sara, den är fin. Vad är det för tunt papper? Karin Maria

    SvaraRadera
  2. Wow! Snygg header, I like :) Vad härligt med den fashionabla stilen! Kul med en lång bildserie, du skämmer bort oss!
    Massa pussar

    SvaraRadera
  3. Gillas ordentligt!

    SvaraRadera
  4. gillar att ni gillar! Och Emma, allt jag vill är att skämma bort dig:) ja.. jag kände: mer stilistiskt men ändå ha kvar stilen. typ.

    SvaraRadera