söndag 27 februari 2011

blåmärken för dig


Är det något jag tampas med varje dag är det tekniken. Den vill liksom inte komma naturligt till mig, detta trots en teknisk gymnasielinje och ingenjörsutbildning. Jag har alltid fått höra "att jag har de tekniska generna", men jag tvivlar när datorn inte vill läsa kamerans bilder eller när brandvarnaren tjuter och inte går att stänga av vareviga dag när jag rostar mackor. Nåväl, hur hade jag varit om jag inte skolat mig på ett tekniskt sätt?

Här är några av min finaste vänner, Albin, Sara och Johanna. Ni är så bra!

alla dessa tre är på A3, akvarell. (Glöm inte att ni kan klicka på bilden om ni vll granska den noggrannare.)


8 kommentarer:

  1. fina! speciellt den till höger. den är helt insane!

    SvaraRadera
  2. Tack Sara!! johanna har något alldeles extra:))

    SvaraRadera
  3. Shit! Love them! Tänk att lite färg på rätt ställen kan se så bra ut. <3

    SvaraRadera
  4. Fina porträtt! Duktig tjej!

    SvaraRadera
  5. Killen till vänster: Yeeah! :)

    Tack du söt!

    SvaraRadera
  6. Flickan i mitten känner jag alldeles speciellt för. Kan det var för att hon är min dotter? Kul med olika grundfärger till de tre porträtten. Karin Maria

    SvaraRadera
  7. ja kan det vara så?

    Föredrar att säga "cyan och magenta" och inte "turkos och ceris" . Jag känner mig viktig då.

    SvaraRadera