torsdag 24 februari 2011

All The Pretty Faces

hallåetttvå! Ni kanske börjar tröttna på akvarelltjat? tråkigt. För det kommer mera. Jag älskar att inspireras av mina fina vänner.

Vet inte om jag sagt att jag hänger lite på tillskärarakademin? Där gör vi lite andra grejer så håll ut för nytt spännande material! (hypehypehype!) Kanske dumt av mig att lova när inget är färdigt, för man ska inte prata om det kreativa arbeta man SKA göra, utan vänta tills man HAR gjort det. Det sägs att den kreativitetens och inspirationens låga lätt släcks annars. Jag är beredd att hålla med - utmanar ändå!

Nåväl. Här har vi Albin, som icke blir avmålad för första gången. Vet inte, men vissa passar liksom bara som motiv. (det är meningen att katten ska se skissartad ut, tänkte att det skulle vara coolt. Inte det att jag inte kan...)

5 kommentarer:

  1. Spännande! (och katten är cool)

    SvaraRadera
  2. Like!

    Ser ut som jag varit i korealand lite för länge - mina ögon ser lite sneda ut ;)

    //Albin

    SvaraRadera
  3. haha dags att komma hem till Svedala då! På nästa är du inte snée:))

    SvaraRadera
  4. Jag tycker både Albin och katten ser lite vietnamesiska ut... eller är katten siames? Snyggt målat iallafall och Albin passar helr klart som modell. Karin Maria

    SvaraRadera
  5. men du vad snygg den blev när den blev klar :D du är bäst, vännen!

    SvaraRadera