torsdag 14 oktober 2010

du kan få min prick om jag får bli din rand




Ja, ni kanske lade märke till mitt lilla snedsteg med en sockerteckning. Kändes ju inte särskilt mellis-syster. (även om lillan fortsätter sin lilla sockerspridning).

Nya tag som resulterade i en djurisk flicka. Gjorde den tänkta zebrabakgrunden med markers (ni vet, dedära tuchpennorna igen) och, JesusMariaJosef, vad jag blev yr. Värt? Ja.

Och inspirationen kommer från en fyndig bloggare; här har ni henne. Tack för det Frida, du är fin!

Något som är en ny grej för mig är att signera. Glömmer det alltid och finner det liksom aldrig passande. Förrän nu. Någonstans i bilden finns alltså ett S och ett L. WOHOOO var kan de vara?! Ni kommer också bli yra nu.

Övrigt så är det en a4 och som sagt med markers (och akvarell!!).


13 kommentarer:

  1. Oh, du gör lite som Viktor Hugo o gömmer din signering i mästerverken. Me like<3

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Em, du kan din konst. har du funnit? ledtråd: på tjejen.

    SvaraRadera
  3. Hanna hittade S:et, så kan inte ta på mig den. Men nää du gömde L:et bra! Tell me :D

    SvaraRadera
  4. Shiit så snygg! Riktigt WOW-känsla när man såg dem. Häftigt med en färgserie också. Duktiga du!!

    Jag hittade S:et i håret? Men L:et är en kluring. Men jag äälskar det :D

    På lördag.. på lördag --> Puuuss!!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg jag hittat! Du är jätte duktig! :)

    SvaraRadera
  6. Riktigt snyggt! Well done!

    SvaraRadera
  7. Jag blir så glad att jag skuttar av era kommentarer. NI är så fina. Tack som tusan.

    Oj, finurligt att hitta s i håret, det stämmer ju faktiskt lite.. Även fast det inte var tanken=)

    Anonymt pusskalas- Me LIKE!

    SvaraRadera
  8. Wohoo!! Jag har hittat initialerna!! Dem är gömda i klänningsmönstret på flickans arm.. har ja rätt eller har ja rätt?! ;D Puss

    SvaraRadera
  9. MEN JA! Klart du har rätt!=D Så himla duktig är du min pärla. Grattis Ämm. Puss

    SvaraRadera
  10. Kan jag köpa originalet till bilden på Sara? Karin Maria

    SvaraRadera
  11. Kan jag få köpa denna bilden och rama in? Alvarligt! Gillar den mucho mucho=) Som ett pris kanske man får köpa den.. hmm.. Första budgivning: 100kr. Taget? hihi

    SvaraRadera
  12. gah haru startat auktion här?? aja ta den. kom och gör mig rik bara!:P

    SvaraRadera