tisdag 27 juli 2010

Malmoe

Efter en lång stund i bilen (vi hann tyvärr inte före den TUNGA trafiken..)och lite för många roadkills, inte på grund av oss (!) var vi framme i Malmö. Emma som hade bjudit in till inflyttningsfest stod även för vårt uppehälle i helgen. Denna underbara lägenhet! Vill ha, vill ha, vill ha..Fast i Göteborg. Även om det inte riktigt fanns tid för en ordentlig sightseeing i parkernas stad hann vi med en kaffe som satt där den skulle i Pildammsparken.

ska fixa bilder!

Här kommer en bra låt så länge:
http://open.spotify.com/track/0yxhME7Qi1vBW2ILdRmqx8

Och här en billåt..
http://open.spotify.com/track/10fJz5dd1agjkMJmUHdJfD

3 kommentarer:

  1. Bror Jonathan Lejonhjärta29 juli 2010 kl. 10:26

    Tack mitt hjärta.. inredningen blev komplett när du steg innanför min dörr..

    SvaraRadera
  2. Verkligen rosenvackert SOfia! Om jag skulle ta mig i kragen och faktiskt börja följa en blogg. Då vet jag ju dessutom när min blivande brädbrud entrar Malmö nästa gång. Jag sitter ju här på värnhemstorget och väntar...

    SvaraRadera
  3. Bror du är så söt så jag spricker!
    Erika ta min, ta min, ta min! Du ska inte behöva vänta ju:)

    SvaraRadera